بهگزارش میراثآریا، علیرضا جیلان روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری گفت: برای معرفی جاذبهها و قابلیتهای این استان در سطح ملی و بینالمللی به مشارکت و همکاری متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات نیاز است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا بهرهمندی از توان بخش خصوصی بهمنظور تولید محتوا برای معرفی جاذبههای گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.
او تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ۸۵۰ جاذبه گردشگری، ۹۲۳ گونه گیاهی، ۲۹۴ گونه جانوری، ۲۰ رودخانه، ۴۵۱ نقطه گردشگری، ۱۵ آبشار، ۹۵۳ چشمه با ۸۵درصد مساحت کوهستانی و ۱۵درصد وسعت دشت یکی از باظرفیتترین نقاط کشور برای رونق گردشگری است.
جیلان تبلیغات را اصلیترین الزام برای رونق گردشگری دانست و یادآور شد: چهارمحال و بختیاری به انفجار رسانهای و تبلیغات نظاممند در خصوص معرفی ظرفیتهای گردشگری خود نیاز دارد.
انتهای پیام/
نظر شما